بررسی داروهای موجود در پک رشد موی دکتر نوروزیان

داروهای رشد موی دکتر نوروزیان

داروهای رشد موی دکتر نوروزیان

 

رشد مو برای افرادی که به هر دلیلی موهای خود را از دست دادن یکی از مهمترین دغدغه های ایشان چه برای خودشان چه حتی برای اطرافیانشان مثلا همسران ایشان میباشد. در اینجا به بررسی ترکیبات و داروهای پکیج یکی از موفق ترین داروهای ترکیبی رشد مو که ساخت آن توسط دکتر نوروزیان بوده است میپردازیم.

محلول اسپری رشد مو

این محلول به گفته شخص دکتر در کنار قرص هورمونی فیناستراید مهمترین جز پکیج رشد مو میباشد.

ترکیبات این محلول اسپری عبارتند از: الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و تعدادی از ترکیبات دیگر که در لیست پکیج ذکر نشده است.

قابل توجه عزیزان متقاضی پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، محلول رشد مو دکتر نوروزیان برای موی سر، ابرو و ریش قابل استفاده است و برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمیباشد.

طریقه مصرف:

روزی ۲ بار صبح و شب هر بار ۱۵ پاف
قبل و بعد از مصرف باید کف سر را به خوبی ماساژ دهید
بهتر است که حداقل تا۵ساعت بعد از استفاده از محلول از شستن موها خودداری کنید.

نکته: يكي از نكات مهم در افرادي كه پوست سر چرب دارند ماساژ محکم و روزانه ٣ تا ٤ مرتبه ميباشد تا چربيهاي تجمع يافته زير پوست سر كاملا خارج شود و تاثير پذيري محلول و داروها بيشتر گردد. بهترين حالت براي ماساژ كف سر قبل از اسپري اين است كه با نوك انگشتان دست خيلي محكم سر را ماساژ دهيد به مدت سه تا چهار دقيقه و بعد از اسپري كردن محلول با شدت كمتري اين كار را تكرار كنيد.

داروهای رشد موی دکتر نوروزیان

قرص هورمونی

دارویی که باعث کاهش ترشح هورمون تستسترون میگردد و در نتیجه سرعت بیشتری به رشد مو در آقایان می دهد. مصرف این دارو عوارضی از جمله کاهش خفیف در اعمال جنسی مردانه(مانند کاهش میل جنسی ، اختلال درنعوظ وکاهش حجم منی ) دارد و با ادامه درمان به تدریج ناپدید شده و در صورت قطع درمان نیز ظرف مدت کوتاهی ازبین می روند. در ارتباط با قرص فیناستراید هیچگونه تداخل دارویی ویا آثار سو بر کبد ، مغز استخوان ، چربی خون وتعداد اسپرم ها مشاهده نشده است .

استفاده ازقرص هورموی در خانم ها ممنوع است، مگر خانمايي كه مدا ريزش موي مردانه دارندهمچنین خانمهای حامله نبایستی تماس پوستی با قرص فیناستراید داشته باشند. (مثلا نباید با دست خود دارو رابه شوهرشان بدهند) .

نظر به اینکه مصرف قرص هورمونی موجب اختلال در اندازه گیری یک ماده مربوط به تشخیص سرطان پروستات در آزمایش خون می گردد لذا فرد مصرف کننده  درصورت مراجعه به پزشک بایستی استعمال این قرص رابه ایشان اطلاع دهد. در صورتی که فرد در حال مصرف قرص هورمونی قصد بچه دار شدن دارد بهتر است به طور موقت مصرف آن را قطع نماید.

بعضی از مصرف کنندگان داروی رشد مو نگران عقیم شدن پس از مصرف قرص هورمونی  هستند ولی طبق گفته دکتر نوروزیان این مشکل با توجه به دوز پیشنهادی پیش نخواهد آمد.

داروهای-رشد-موی-دکتر-نوروزیان

داروهای رشد موی دکتر نوروزیان

کپسول زینک پلاس و یا مولتی ویتامین های مرتبط با رشد مو

به همراه محلول قرص و یا کپسول زینک به جهت مولتی ویتامین بودن و تاثیر بر رشد بهتر موهها توصیه میشود. ممکن است نمونه های دیگری از مولتی ویتامینهای موثر در رشد مو هم در زمانهای مختلف توصیه شود.

بررسی داروهای موجود در پک رشد موی دکتر نوروزیان

صابون گیاهی هفت گیاه

این صابون کاملا گیاهی است و برای کاهش چربی مو در افرادی که موهای چرب دارند بسیار موثر است. بهتر است کف صابون به مدت ۲تا۳دقیقه روی سر بماند سپس شسته شود.

داروهای رشد موی دکتر نوروزیان

شامپو برای رشد مو و ضد ریزش مو

بسته به نوع موی افراد متفاوت است. شامپویی که در حال حاضر به شما پیشنهاد شده از نوعی هست که مورد تایید بسیاری از دوستان بوده و چربی و ریزش موها توسط ان کنترل شده ولی در واقع اصراری بر استفاده از ان نیست و اگر دوستان شامپوی دیگری در دسترس دارندکه سازگاری بیشتری با موهاشون داره میتونند از ان استفاده کنند.

دقت داشته باشید شامپو بعد از صابون مصرف شود.

منع مصرف داروهای پکیج رشد مو

منع استفاده اسپری یا محلول تنها برای خانمهایی میباشد که قصد باردار شدن دارند، باردار میباشند و یا در دوران شیردهی هستند.

منع مصرف برای آقایان هم قرص هورمونی  در دورانی است که قصد اقدام به بچه دار شدن دارند. همچنین این مورد برای خانمهای شیرده و باردار و یا خانمهایی که قصد اقدام به بارداری دارند هم صدق میکند.

داروهای رشد موی دکتر نوروزیان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *