اطلاعیه مهم و فوری

اطلاعیه های مهم دکتر نوروزیان

اطلاعیه های مهم دکتر نوروزیان

دکتر نوروزیان اخیرا برخی افراد سودجو تحت عنوان پک دکتر نوروزیان محصولاتی را به فروش می رسانند که به هیچ عنوان مورد تایید نبوده و از شما عزیزان خواشمندیم جهت خرید دقت فرمایید. در تهران به هیچ عنوان دکتر امیری و دکتر والی نژاد در مجموعه ی دکتر نوروزیان نبوده و دست به ساخت محلول جعلي زده اند . چنانچه از ایشان خرید کرده اید اطلاع داده و مصرف پک را قطع کنید. شماره ی ۶۶۱۲۳۰۸۴ و ۶۶۱۲۰۸۳۷ ، ٨٨٩١٦٠٠٨ ، ٠٩٣٨٥٠٠٦٤٤٩ ، ٠٩١٩٣١٠٠٠٥٣ مربوط به آقای والی نژاد(تحت عنوان جعلی دکتر امیری) بوده و به زودی توسط مراجع قانونی فعاليت آنها متوقف مي شود . با توجه به مشکلات پیش آمده جهت دریافت پک فقط به شعب معتبر مراجعه فرمایید.

اطلاعیه های مهم دکتر نوروزیان

دکتر نوروزیان نام داروخانه و مطبی در تهران با مدیریت دکتر حامد نوروزیان میباشد که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی دکتر نوروزیان به شهرت خاصی رسیده.

دارو خانه دکتر نوروزیان برای اولین بار در ایران فرمولی را اختراع کرد که باعث درمان ریزش موی شما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. مهم نیست ریزش موی شما عصبی باشد یا ارثی یا به خاطر عوامل دیگر، چون از هر10 نفر 8 نفر رضایتمندی کامل از استفاده از این پکیج معجزه گر را اعلام کرده‌اند تا جایی که پکیج رویش موی دکتر نوروزیان در حال حاظر معروف‌ترین و برترین محصول ریزش مو در ایران از طرف کاربران شناخته شده است به شکلی که به طرز عجیبی این پکیج را برای یکدیگر تبلیغ میکنند.
به گفته دکتر نوروزیان پکیج رشد موی ایشان هیچگونه عوارضی نداشته و رضایت درصد بالایی از مصرف‌کنندگان را در پی داشته و دارد. با توجه همه چیز در مورد دکتر نوروزیان و پکیج رویش مجدد موبه دریافت مجوز وزارت بهداشت برای محلول و تونیک رشد موی دکتر نوروزیان و تبلیغ گسترده این پکیج از طرف افرادی که این پکیج را مصرف کرده‌اند می‌شود به ادعای ایشان بر این بابت استناد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *